مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آبان 1398 ساعت 07:302019-11-15دانش

دانشگاه صدا و سیما کارگروه علوم شناختی و رسانه برگزار می کند


علی رجب زاده طهماسبی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صدا و سیما در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو درباره هدفمندسازی پایان نامه های دانشجویی گفت: - معاون پژوهشی دانشگاه صدا و سیما گفت: دانشگاه صدا و سیما در حوزه ارتباط علوم شناختی و رسانه کارگروه و کمیته تشکیل داده است.

علی رجب زاده طهماسبی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صدا و سیما در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو درباره هدفمندسازی پایان نامه های دانشجویی گفت: پایان نامه های دانشجویی با توجه به نیاز های سازمانی هدفمند سازی می شوند به طوری که اطلاعات به دست آمده از آن ها برای ارتقاء علمی، جایگاه برنامه ای و حوزه رسانه در صنعت مورد استفاده واقع می شود.

طهماسبی با بیان اینکه طی سال های گذشته به توسعه منابع مکتوب علمی پرداخته ایم؛ افزود: دانشگاه صدا و سیما با نوجه به اهمیت مرجعیت رسانه، سالانه 18 کتاب در دست چاپ دارد.

وی با اشاره به اینکه 4 همایش بین المللی رو در دستور کار خود قرار داده ایم؛ خاطرنشان کرد: ارتباطی با بنیاد مصطفی داشتیم به طوری که مسئولیت حوزه رسانه آن به دانشگاه صدا و سیما داده شد همچنین در حوزه علوم شناختی به فعالیت های پرداخته ایم که از جمله آن ها می توانیم به تشکیل کمیته و برگزاری کارگروه های علوم شناختی و رسانه اشاره کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه صدا و سیما کارگروه علوم شناختی و رسانه برگزار می کند

دانشگاه صدا و سیما کارگروه علوم شناختی و رسانه برگزار می کند