مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آبان 1398 ساعت 07:302019-11-15اقتصادي

تولید سالانه 400 کیلو اسانس گل محمدی از مزارع کاشان


سالانه 400 کیلو اسانس گل محمدی از گل های کشت شده در مزارع کاشان تولید می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اکبر مرتضایی شامگاه پنج شنبه در حاشیه دومین کنفرانس بین المللی گل محمدی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه 2500هکتار از مزارع سطح شهرستان تحت کشت گل محمدی است، اظهار داشت: سالیانه بیش از 10هزار تن گل محمدی از این مزارع برداشت می شود.

تولید سالیانه 15هزار تن گلاب درجه یک در شهرستان کاشان وی با اشاره به اینکه در منطقه کاشان و در سال های بدون خسارت می توان در هر هکتار به طور متوسط 4200 کیلو گل محمدی برداشت کرد، ابراز داشت: میزان گلاب تولیدی در شهرستان کاشان در سال بیش از 15 هزار تن گلاب درجه یک است.

فرماندار کاشان با بیان اینکه سالانه 400کیلو اسانس گل محمدی از مزارع تحت کشت در سطح شهرستان برداشت می شود، تصریح کرد: اغلب کشورهای هدف برای صادرات این محصول از کاشان اتحادیه اروپا، آسیاسی شرقی و کشورهای حاشیه خلیج فارس است.

کاشان ظرفیت تولید 80هزار تن عرقیات گیاهی در سال را دارد وی با اشاره به اینکه شهرستان کاشان به عنوان قطب صنایع فرآوری گلاب، اسانس و عرقیات گیاهی در کشور است، بیان داشت: شهرستان کاشان ظرفیت تولید بیش از 50 هزار تن گلاب و بیش از 80 هزار تن عرقیات گیاهی در سال را دارد که این محصولات در 38 کارخانه صنعتی و حدود 8000 دیگ در 1800 کارگاه س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید سالانه 400 کیلو اسانس گل محمدی از مزارع کاشان

تولید سالانه 400 کیلو اسانس گل محمدی از مزارع کاشان