مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آبان 1398 ساعت 07:302019-11-15سياسي

پیامبر اکرم(ص) الگوی تمام انسان های طول تاریخ است


پیامبر (ص) الگوی تمام انسان های طول تاریخ است و اگر انسان ها براساس سیره ایشان و ائمه اطهار(ع) تربیت شوند مدیرانی شایسته و پاک درجامعه مدنی خواهیم داشت.

- گلپایگان- عضو خبرگان رهبری گفت: پیامبر (ص) الگوی تمام انسان های طول تاریخ است و اگر انسان ها براساس سیره ایشان و ائمه اطهار(ع) تربیت شوند مدیرانی شایسته و پاک درجامعه مدنی خواهیم داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت سید هاشم بطحایی شامگاه پنج شنبه در جشن میلاد پیامبر(ص) و امام جعفرصادق(ع) با بیان اینکه انسان ‎ در زندگی بدون الگو نمی تواند رستگار و سعادتمند شود، اظهار داشت: انسان در این دنیا ماندگار نیست و مرگ انسان نیز دست خدا است و هیچ انسانی از آینده خودش خبر نخواهد داشت.

عضو خبرگان رهبری گفت: انسان باید راه هدایت را از آموزه ها و تفسیر و روایات قرآنی و سیره و وروش پیامبر(ص) را بیاموزد.

آیت الله بطحایی گفت: پیامبر(ص) در مکه شهری که هیچ تمدن بشری و مدنیت و رأفتی در آن حاکم نبود چشم به دنیا گشود اما چون فطرت پاکی داشت خدا ایشان را به مقام پیامبری مبعوث کرد که الگویی برای تمام انسان های دنیا است.

چشم حسرت انسان را تجمل گرا کرده است وی با بیان اینکه اگر از خدا و پیامبر(ص) و ائمه اطهار(ع) طلب کمک کنیم قطعأ مشکلات رفع خواهد شد، گفت: باید فکر و اندیشه خود را در مسائل سرنوشت ساز به کار بندیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیامبر اکرم(ص) الگوی تمام انسان های طول تاریخ است

پیامبر اکرم(ص) الگوی تمام انسان های طول تاریخ است