مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آبان 1398 ساعت 06:512019-11-15سياسي

شرایط اقتصادی کنونی نیازمند اقدامی بسیجی و جهادی است


امام جمعه شاهین شهر با بیان اینکه شرایط اقتصادی کنونی نیازمند اقدامی بسیجی و روحیه جهادی است، گفت: کارسازترین عامل در سخت ترین میادین تفکر بسیجی و روحیه جهادی است.

- ایسنا/اصفهان امام جمعه شاهین شهر با بیان اینکه شرایط اقتصادی کنونی نیازمند اقدامی بسیجی و روحیه جهادی است، گفت: کارسازترین عامل در سخت ترین میادین تفکر بسیجی و روحیه جهادی است.

حجت الاسلام والمسلمین قاسم هاشمی صبح امروز جمعه در آستانه هفته بسیج و در رزمایش گردان های بیت المقدس در ناحیه مقاومت بسیج شاهین شهر، با تبریک میلاد رسول اکرم (ص)، اظهار کرد: تفکر بسیجی کارآمدترین عامل در سخت ترین میادین است و روحیه جهادی و بسیجی راه گشا در گرفتاری ها و مشکلات است.

وی افزود: بسیج در عرصه نظامی، فرهنگی، بازسازی و امور جهادی آثار پرباری برجای گذاشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امام جمعه شاهین شهر همچنین بر جای خالی تفکر بسیجی در اقتصاد اشاره کرد و گفت: شرایط اقتصادی کنونی نیازمند اقدامی بسیجی و روحیه جهادی است و ورود این تفکر بر اقتصاد می تواند وضعیت معیشت مردم را بهبود ببخشد.

گفتنی است، رزمایش اقتدار بیت المقدس و 40 سال مردم یاری امنیت و خدمت با 5 گردان و بیش از 700 نیروی بسیجی به مدت دو روز در شهرستان شاهین شهر و میمه برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط اقتصادی کنونی نیازمند اقدامی بسیجی و جهادی است

شرایط اقتصادی کنونی نیازمند اقدامی بسیجی و جهادی است