مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آبان 1398 ساعت 06:432019-11-15سياسي

یادداشت/ پایان دوزیست(ی)


در فضای حقیقی و جامعه شناسی انسانی نیز همه ما در اطراف خویش انسان هایی را می بینیم که در پی حیات دوزیستی هستند، حیاتی که به آنها اجازه همه نوع کنش و واکنش در فضاهای مختلف اجتماعی، - یادداشت/ پگاه: مرجعیت سیاسی در پایگاه اصولگرایان و اصلاح طلبان از سال ها پیش تعریف شده است، این مرجعیت در بزنگاه های مختلف و با اتخاذ رویکردهای مخصوص به خویش به فعل سیاسی دست زده و با تن دادن به قواعد موجود برای خود پایگاه مدنی و هویت اجتماعی خلق کرده اند.

اما نگارنده در این مطلب بیش از آن که در جستجو و نقد مسائل و مشکلات جریانات سیاسی و مرزکشی بین آنها باشد به واکاوی رفتاری برخی از شخصیت های ژله ای می پردازد.

از آن رو به جای ا شخاص از لفظ جریان استفاده نشده است که معتقدیم هیچ جریانی حاضر نیست بر اساس مقتضیات و مصلحت اندیشی خود از گرایشاتی که بعضا ایدئولوژیک هم شده اند چشم پوشی کنند، زیرا اگر چنین اتفاقی در سپهر سیاسی یک کشور رخ دهد و مرزهای گرایشات سیاسی، فرهنگی و اجتماعی از هم دریده شود و انتخاب ها نه از سر عقاید بلکه از سر فوائد باشد دیر یا زود مردم راهشان را از این جریان های فرصت طلب جدا خواهند کرد.

اصولگرایان حتما تعریف مشخص و مرزبندی دقیقی در عرصه های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، مملکت داری و سیاست داخلی و خارجی برای خودشان ترسیم کرده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت/ پایان دوزیست(ی)

یادداشت/ پایان دوزیست(ی)