مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آبان 1398 ساعت 04:372019-11-15فرهنگي

نخستین همایش ملی «دولت قرآن» پایان یافت


نخستین همایش ملی «دولت قرآن» که از شب گذشته در شیراز آغاز شده بود، با برپایی نشست های علمی و ارائه مقالات اندیشمندان و ادیبان نقاط مختلف کشورمان پایان یافت.

- ایسنا/فارس نخستین همایش ملی دولت قرآن که از شب گذشته در شیراز آغاز شده بود، با برپایی نشست های علمی و ارائه مقالات اندیشمندان و ادیبان نقاط مختلف کشورمان پایان یافت.

نخستین همایش ملی دولت قرآن با هدف بررسی رابطه قرآن و حافظ به همت بنیاد فارس شناسی و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و جهاددانشگاهی و مرکز اسناد و کتابخانه ملی و حوزه هنری استان فارس و با حضور اندیشمندان و ادیبان نقاط مختلف کشور طی روزهای 22 و 23 آبان ماه در شیراز برگزار شد.

این همایش شامل مراسم افتتاحیه، نشست های علمی و همچنین جمع بندی نهایی این همایش بود که نشست های علمی آن از صبح تا عصر پنج شنبه 23 آبان در شیراز ادامه داشت.

منصور طبیعی، دبیر نخستین همایش ملی دولت قرآن در نشست پایانی و جمع بندی نهایی این همایش گفت: استقبال بسیار بی نظیری از این همایش شد و این مسئله وظیفه ما را به عنوان خادمان عرصه فرهنگ بیشتر می کند.

وی افزود: اینکه مردم از چنین همایشی اینقدر استقبال کردند، نشان می دهد که مردم فعالیت هایی که ذیل قرآن و ادبیات باشد، را خیلی دوست دارند و اگر نگاه استراتژیک به این مسئله داشته باشیم،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین همایش ملی «دولت قرآن» پایان یافت

نخستین همایش ملی «دولت قرآن» پایان یافت