مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آبان 1398 ساعت 22:452019-11-14بين الملل

خسارت 600 هزار دلاری ناشی از حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما خبرگزاری آناتولی از غزه، وزارت کشاورزی فلسطین اعلام کرد حملات هوایی و توپخانه ای اخیر رژیم صهیونیستی به نوار غزه، 600 هزار دلار به بخش های مختلف کشاورزی این منطقه خسارت وارد کرده است.

وزارت کشاورزی فلسطین افزود حملات هوایی و توپخانه ای اخیر ارتش اسراییل به نوار غزه بر مراکز و تاسیسات کشاورزی با هدف ضربه زدن به اموال کشاورزان و وارد کردن خسارات به آنان، متمرکز بود، به اعتبار اینکه کشاورزان اولین خط دفاعی از مردم شان در تامین مواد غذایی محسوب می شوند.

بر اساس بیانیه وزارت کشاورزی فلسطین، بر اثر حملات هوایی و توپخانه ای اسراییل، آسیب هایی به بخش های گیاهی، دام و شیلات ساکنان نوار غزه وارد شد.

بر اثر این حملات مرغداری ها و مراکز پرورش بوقلمون به طور کلی یا جزیی ویران شدند.

وزارت کشاورزی فلسطین همچنین افزود مخازن آب، کندو های زنبورعسل وکشتزار های فلسطینی ها از جمله باغات میوه، زمین های کاشت انواع سبزیجات و نیز قایق های ماهیگیری هدف حملات هوایی اسراییل قرار گرفته اند.

این درحالی است که وزارت کار و مسکن فلسطین روز پنجشنبه اعلام کرد بر اثر حملات هوایی دو روزه اخیر اسراییل به نوارغزه دست کم 30 واحد مسکونی به طور کامل تخریب شدند و به 500 واحد مسکونی دیگر آسیب جزیی وارد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت 600 هزار دلاری ناشی از حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه

خسارت 600 هزار دلاری ناشی از حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه