مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آبان 1398 ساعت 19:422019-11-14سياسي

رونمایی از المان دو شهید در شهرستان اردکان+تصاویر


در واکنش به حذف نام شهدا در برخی از نقاط کشور، المان های شهیدان مهدی فتوحی اردکانی و میرزا مهدی علی محمدی اردکانی در اردکان رونمایی شد.

- رونمایی از المان دو شهید در شهرستان اردکان+تصاویر در واکنش به حذف نام شهدا در برخی از نقاط کشور، المان های شهیدان مهدی فتوحی اردکانی و میرزا مهدی علی محمدی اردکانی در اردکان رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردکان، عصر امروز به مناسبت ولادت باسعادت پیامبر گرامی اسلام (ص) و حضرت امام جعفرصادق (ع) و با حضور خانواده معظم شهدا، از المان های شهیدان مهدی فتوحی اردکانی و میرزا مهدی علی محمدی اردکانی در محل ورودی شهرک ولیعصر (عج) رونمایی شد.

گفتنی است که این برنامه به همت خانواده شهدا و با پیگیری جوانان مسجد امام سجاد (ع) در واکنش به حذف نام شهدا از معابر و خیابان ها در برخی از نقاط کشور اجرا شد.

لازم به ذکر است که شهید میرزا مهدی علی محمدی اردکانی فرزند رمضانعلی در تاریخ 20 دی ماه 1365 در منطقه شلمچه و در عملیات کربلای 5 براثر اصابت ترکش به شهادت رسید و پیکر مطهرش بر دوش مردم قدرشناس تشییع و در گلزار شهدای اردکان به خاک سپرده شد همچنین شهید مهدی فتوحی اردکانی فرزند محمدعلی به عنوان تنها شهید امنیت استان یزد در تاریخ 11 دی ماه 1390 در منطقه میبد در درگیری با اشرار و قاچاقچیان مورد اصابت تیر قرار گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از المان دو شهید در شهرستان اردکان+تصاویر

رونمایی از المان دو شهید در شهرستان اردکان+تصاویر