مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آبان 1398 ساعت 19:342019-11-14سياسي

کمک 5 میلیاردی خیر نورآبادی برای ساخت صحن امامزادگان احمد و محمود(ع)


مدیر کل اوقاف و امور خیریه لرستان از کمک 5 میلیارد ریالی خیر نورآبادی برای ساخت صحن امامزادگان احمد و محمود(ع) نورآباد خبر داد.

- نورآباد- مدیر کل اوقاف و امور خیریه لرستان از کمک 5 میلیارد ریالی خیر نورآبادی برای ساخت صحن امامزادگان احمد و محمود(ع) نورآباد خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام سید محمد طباطبایی در بازدید از پروژه عمرانی و عملیات اجرایی در امامزادگان احمد و محمود(ع) نورآباد از کمک 5 میلیارد ریالی خیر نورآبادی در فضاسازی و ساخت صحن امامزادگان احمد و محمود(ع) شهر نورآباد خبر داد و گفت: از سال گذشته و پس از برگزاری جلسات متعدد عملیات عمرانی در امامزاده احمد و محمود(ع) را آغاز کردیم.

وی افزود: در مرحله اول نسبت به افزایش فضای امامزادگان اقدام کردیم و همچنین کار نماکاری و کاشی کاری گنبد این امامزادگان واجب التعظیم در دستور کار قرار گرفت که به همت اداره کل اوقاف، مردم و خیرین کاشی کاری این گنبد از سال گذشته آغاز و هم اکنون بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و انشالله تا اول آذرماه 98 به بهره برداری خواهد رسید.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه لرستان با اشاره به اقدام ارزشمند خیر نورآبادی خاطر نشان کرد: شخصی بنام سید علیرضا موسوی با توجه به ارادت خاصی که به امامزادگان احمد و محمود(ع) دارد و اهل نورآباد لرستان و مقیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 5 میلیاردی خیر نورآبادی برای ساخت صحن امامزادگان احمد و محمود(ع)

کمک 5 میلیاردی خیر نورآبادی برای ساخت صحن امامزادگان احمد و محمود(ع)