مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آبان 1398 ساعت 19:152019-11-14ورزشي

شناخت مشکلات جامعه ویژگی اصلی سازمان های مردم نهاد است


مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری سمنان درباره تأثیرگذاری ویژه سمن های فعال در سطح استان، گفت: شناخت مشکلات جامعه ویژگی اصلی سازمان های مردم نهاد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امیر بینایی شامگاه پنج شنبه در حاشیه نشست مجمع سازمان های مردم نهاد سمنان به میزبانی ورزش و جوانان استان سمنان بابیان اینکه سازمان های مردم نهاد از جنس مردم هستند، تأکید کرد: یکی از ویژگی های بارز سازمان های مردم نهاد این است که به مشکلات درون جامعه اشراف و آگاهی دارند.

وی بابیان اینکه سازمان های مردم نهاد باید سفیران اصلاح رفتار اجتماعی باشند، ابراز کرد: سمن ها در رفع و کاهش مشکلات جامعه نقشی بسزا دارند.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری سمنان بابیان اینکه سمن ها درواقع همراه و همدوش دولت و مردم هستند، بیان کرد: دولت به علت کمبود منابع مالی و نیروی انسانی نیازمند مشارکت سازمان های مردم نهاد در پیشبرد امور اجتماعی است بینایی بابیان اینکه توانمندی های بسیاری در درون سمن های فعال در سطح استان سمنان وجود دارد، گفت: انتظار است که امروز سمن ها به موضوعات جدی در جامعه ورود کنند برای مثال یکی از مهم ترین مشکلاتی که در جامعه دیده می شود بحران اخلاق است که باید به این امر ورود کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناخت مشکلات جامعه ویژگی اصلی سازمان های مردم نهاد است

شناخت مشکلات جامعه ویژگی اصلی سازمان های مردم نهاد است