مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آبان 1398 ساعت 19:032019-11-14سياسي

آزادی 10 زندانی جرائم غیرعمد استان بوشهر با کمک مردم


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر از آزادی 10 زندانی جرائم غیرعمد استان بوشهر از محل موقوفه آل عصفور و کمک خیرین و نیکوکاران خبر داد.

- حجت الاسلام محمدرضا اسماعیل پور در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: جشن گلریزان آزاد سازی زندانیان جرائم غیرعمد استان بوشهر به مناسبت هفته وحدت و فرارسیدن میلاد خاتم پیامبران حضرت محمد مصطفی (ص) برگزار شد.

وی با اشاره به همکاری همکاری ستاد دیه و اداره کل زندان ها در این جشن اضافه کرد: صحن مطهر امام زاده محمدبن باقر (ع) بوشهر میزبان زائرین، خیرین، نیکوکاران و خانواده زندانیان بود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر افزود: زندانیانی که بهترین روزهای عمرشان را تنها بر اثر یک غفلت و ندانم کاری در پشت میله های زندان می گذرانند، چشم انتظار کمک های خیرین هستند.

وی با بیان اینکه در راستای تقویت کارکردهای وقف و امور خیریه و امور اجتماعی اجرا می شود ادامه داد: در این طرح قرار است ظرفیت های مردمی در راستای محرومیت زدایی و رفع آسیب های اجتماعی در راستای منویات رهبری مورد استفاده قرار گیرد.

اسماعیل پور افزود: در اجرای مرحله اول این طرح که در مرداد ماه سال جاری برگزار شد چهار زنذانی جرائم غیرعمد به برکت موقوفات استان به آغوش خانواده های خود بازگشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 10 زندانی جرائم غیرعمد استان بوشهر با کمک مردم

آزادی 10 زندانی جرائم غیرعمد استان بوشهر با کمک مردم