مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آبان 1398 ساعت 17:372019-11-14سياسي

دادگاه ها باید خانواده را به سمت مودت و دوستی سوق دهند


نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر محوریت عشق و علاقه را در خانواده کنار بگذاریم و بر اساس محورهای قانونی پیش رویم، - امکان ادامه زندگی وجود ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، همایش نقش مرکز وکلا، کارشناسان رسم و مشاوران خانواده در ارتباط با کرامت انسانی و حقوق عامه در طرح تحول قوه قضاییه پنج شنبه شب در مشهد، برگزار شد.

نصرالله پژمانفر در این همایش حضور پیدا کرده و اظهار کرد: برای حل بسیاری از مسائل، تنها راهی که می توانیم طرفین را به سمت نتیجه مطلوب هدایت کنیم، استفاده و اجرای قوانین است.

وی افزود: اگر نگاهی به خانواده بیندازیم، متوجه می شویم که خانواده کانونی است که در محور قانون شکل نمی گیرد بلکه براساس صلح، عشق و محبت تشکیل می شود.

امروز اگر محوریت عشق و علاقه را در خانواده کنار بگذاریم و بر اساس محورهای قانونی پیش رویم، امکان ادامه زندگی وجود ندارد و شاید محاکم ما نتوانستند این کار را انجام دهند.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه گاهی مشاوارن در دادگاه ها نیز، کار را به سمت گرهی باز نشدنی سوق می دهند، تصریح کرد: اگر ما در محاکم خود موضوع خانواده را مطرح می کنیم، نباید به معنای آشنایی و مطالبه گری حقوق در خانواده برداشت شود؛ ما باید در دادگاه ها به همان چیزی دعوت کنیم که خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادگاه ها باید خانواده را به سمت مودت و دوستی سوق دهند

دادگاه ها باید خانواده را به سمت مودت و دوستی سوق دهند