مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آبان 1398 ساعت 17:352019-11-14اقتصادي

بررسی راهکار های رونق تولید و اشتغال با حضور وزیر تعاون


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مشکلات واحد های تولیدی گیلان را در جلسات هیأت دولت مطرح خواهم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز گیلان؛ محمد شریعتمداری در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری گیلان گفت: مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی گیلان غیرقابل حل نیستند و می توان با رفع موانع وضعیت آنها را بهبود بخشیم.

وی با بیان اینکه گیلان ششمین استان امیدوار به وضعیت اقتصادی در بین استانهای کشور است افزود: این استان با برنامه ریزی درست و با اندکی تلاش شرایط مطلوبی را برای ایجاد اشتغال دارد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به بالا بودن نرخ مشارکت اقتصادی در استان گیلان اشاره کرد و گفت: این نرخ در کشور کمتر از 41درصد است که در گیلان 45وسه دهم درصداعلام شد.

محمد شریعتمداری با بیان اینکه در سال98 سهم اشتغال روستایی 55درصد از اشتغال است افزود:در تسهیلات اشتغالزایی روستایی باید طی سالیان آینده بازگشت منابع بانکی با نرخ 9درصد انجام شود.

وی با تاکید بر مشارکت هرچه بیشتر بانک های دولتی و خصوصی و ایجاد اشتغال پایدار گفت:طرح کارورزی دانش آموختگان دانشگاه کشور در سطح کشور منجر به اشتغال 32هزار نفر و در گیلان 220نفر شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه با بیان اینکه گیلان در تک فرزندی و سالخورده بودن در رتبه نخست کشوری قرار دارد و باید در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی راهکار های رونق تولید و اشتغال با حضور وزیر تعاون

بررسی راهکار های رونق تولید و اشتغال با حضور وزیر تعاون