مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آبان 1398 ساعت 17:092019-11-14سياسي

افزایش تولیدات علمی و روند انتشار مقالات در رشته نورولوژی


در تولیدات علمی در زمینه نورولوژی از سال 2000 به تدریج افزایش داشتیم و این موضوع در سال های اخیر شیب بسیار زیادی گرفت و تولیدات علمی و روند انتشار مقالات زیاد شد.

- افزایش تولیدات علمی و روند انتشار مقالات در رشته نورولوژی ایسنا/خراسان رضوی رییس انجمن ام اس ایران گفت: در تولیدات علمی در زمینه نورولوژی از سال 2000 به تدریج افزایش داشتیم و این موضوع در سال های اخیر شیب بسیار زیادی گرفت و تولیدات علمی و روند انتشار مقالات زیاد شد.

دکتر جمشید لطفی، امروز در شانزدهمین کنگره بین المللی ام اس که در مجموعه فرهنگی و آموزشی برج سپید مشهد برگزار شد، اظهار کرد: نزدیک به 20 سال گذشته به خاطر چندین هدف مختلف عده ای از پزشکان، نیکوکاران و خیرین دور هم جمع شدیم و انجمن ام اس ایران را تشکیل دادیم و بسیار خوشحال هستم که یکی از شاخه های انجمن پربار شده و این امر مهم افتخار همه ما است.

وی افزود: بیماری ام اس کارآیی افراد را در بهترین سال عمرشان، تحت تاثیر قرار می دهد و در بین بیماری های معلول کننده، پیشرونده و بیماری های سلسله اعصاب جزء بیماری هایی است که مربوط به طبقه جوان و سنین پایین است.

اکثریت بیماری های معلول کننده و سلسله اعصاب مانند پارکینسون، آلزایمر و سکته های مغزی مربوط به سنین بالاست و شاید دومین دلیل ناتوانی در جوانان بعد از صدمات، ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تولیدات علمی و روند انتشار مقالات در رشته نورولوژی

افزایش تولیدات علمی و روند انتشار مقالات در رشته نورولوژی