مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آبان 1398 ساعت 16:512019-11-14سياسي

پیام تسلیت مرکز اسناد دفاع مقدس به مناسبت درگذشت پدر شهید آوینی


مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس، به مناسبت درگذشت پدر سید شهیدان اهل قلم - شهید سیدمرتضی آوینی - پیام تسلیتی صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن این پیام بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم إنّا لله وإنّا إلیهِ رَاجعُون با سلام و احترام؛ درگذشت پدر بزرگوار سید شهیدان اهل قلم، مرحوم حاج سید مهدی آوینی که از نمونه های پر افتخار صبر و ایثار و از دلدادگان مکتب سیدالشهداء(ع) بودند، موجب تألم و تأثر گردید.

مشیت و اراده خداوند متعال بر این تعلق گرفت که در این ایام عزیز (ولادت با سعادت پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم و امام جعفر صادق علیه السلام)، پدری دلسوز از تبار ایثارگران ایران اسلامی و از سلاله پاک حضرت زهرای مرضیه علیها السلام، پس از عمری تلاش و تربیت فرزندان گرانقدری چون سید شهیدان اهل قلم، شهید سید مرتضی آوینی که نام و آوازه اش در سپهر هنر و فرهنگ متعالی انقلاب اسلامی همچنان درخشان است، آسمانی شود.

رجاء واثق داریم که اخلاص و ایمان راسخ آن مرد بزرگ در طول حیات طیبه انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس، یاد و نامش را در تبار عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) ماندگار خواهد کرد.

مرکز اسناد دفاع و تحقیقات دفاع مقدس با تسلیت فقدان آن فقید سعید به خانواده مکرم ایشان، همکاران و همراهان شهید سید مرتضی آوینی و جامعه فرهنگی، هنری کشور، برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت مرکز اسناد دفاع مقدس به مناسبت درگذشت پدر شهید آوینی

پیام تسلیت مرکز اسناد دفاع مقدس به مناسبت درگذشت پدر شهید آوینی