مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آبان 1398 ساعت 16:442019-11-14سياسي

آگاهی بخشی عمومی، راه برون رفت موفق از بحران های اجتماعی


دبیر بیستمین دوره جایزه ترویج علم، مهمترین راه برون رفت موفق از بحران های مختلف اجتماعی، هویتی، اقتصادی و .

را ارتقای دانش اجتماعی و آگاهی بخشی عمومی از داشته هایمان دانست و ابراز امیدواری کرد دریافت کنندگان جایزه ترویج علم، - در مسیر توسعه علمی کشور گام بردارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهرناز خراسان چی در مراسم بیستمین دوره جایزه ترویج علم و نکوداشت دکتر رضا منصوری که بعدازظهر پنجشنبه (23 آبان) در صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد، گفت: بیستمین دوره جایزه ترویج علم در ایران و هشتمین دوره هفته ترویج علم در حالی همزمان با روز جهانی علم در خدمت صلح و توسعه گرامی داشته می شود که این روز به دلیل اهمیت مشارکت در تولید علم، توسعه دانش علمی و افزایش ایده های نوآورانه علم برای همه نامگذاری شده است.

وی با اشاره به اینکه همگانی کردن علم نقش کلیدی در آگاهی رسانی جمعی و شناخت پیرامون دارد اظهار کرد: اگر علم به زبانی ساده و قابل فهم ارائه شود بی شک وارد لایه های گوناگون جامعه شده و همزمان با رشد فردی سبب رشد اجتماعی خواهد شد.

دبیر بیستمین دوره جایزه ترویج علم گفت: دستیابی به اطلاعات مفید و ایجاد شناخت دقیق، درست و کارآمد از مرز و بوم، اقلیم و فرهنگ یکی از مهمترین ابعاد اصلی توسعه برای هر ملتی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آگاهی بخشی عمومی، راه برون رفت موفق از بحران های اجتماعی

آگاهی بخشی عمومی، راه برون رفت موفق از بحران های اجتماعی