مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آبان 1398 ساعت 15:472019-11-14اجتماعي

در تیرشاب چه می گذرد


«شب ها، دمای هوا به منفی شش درجه می رسد، سرمای هوا به مغز استخوانمان نفوذ کرده است، چادرها تنها سرپناه ما در این شب های سرد است که آن ها را هم نمی توان با هیچ وسیله ی گرمایشی، - ایسنا/آذربایجان شرقی شب ها، دمای هوا به منفی شش درجه می رسد، سرمای هوا به مغز استخوانمان نفوذ کرده است، چادرها تنها سرپناه ما در این شب های سرد است که آن ها را هم نمی توان با هیچ وسیله ی گرمایشی، گرم کرد.

زلزله 5.

9 ریشتری 17 آبان ماه به 49 روستای شهرستان سراب خسارت وارد کرد که از این تعداد حدود 750 واحد مسکونی خشتی و فرسوده به طور 100 درصدی تخریب شد و حدود 1500 واحد نیز نیاز به تعمیر و بازسازی دارند.

روستای زلزله زده ی تیرشاب سراب با 20 خانوار یکی از این روستاهاست که تمامی خانه های ساکنین دائمی آن بر اثر وقوع زلزله به طور 100 درصدی تخریب شده و اهالی این روستا را با مشکلات زیادی از جمله نبود اسکان مناسب،کمبود پتو و وسایل گرمایشی، تلف شدن احشام در اثر سرمای زیر صفر درجه و غیره مواجه کرده است.

طبق گفته ی اکثر اهالی روستا، شب های این روستا بسیار سرد و یخبندان است، با وجود این که خسارت جانی در این روستا وجود نداشته ولی کل خانه های روستا با خاک یکسان شده است.

مسئولان هم گویی فراموش کرده اند این روستا نیز زلزله زده بوده و تامین رفاه مردم از نظر زیرساخت مناسب و مسائل بهداش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در تیرشاب چه می گذرد

در تیرشاب چه می گذرد