مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آبان 1398 ساعت 15:222019-11-14بين الملل

پیام رمزآلود نماینده کنگره آمریکا: «جفری اپستین خودکشی نکرده است»


یک نماینده کنگره آمریکا با انتشار سلسله پیام هایی در توییتر، به صورت کد نوشته است که «جفری اپستین» بر خلاف روایت رسمی آمریکا، خودکشی نکرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، تابستان امسال بود که رسانه ها در خبری فوری از مرگ جفری اپستین میلیاردر بدنام آمریکایی در زندان خبر داده و به نقل از مقام های این کشور نوشتند که او خودکشی کرده است.

اپستین به ایجاد شبکه قاچاق دختران زیرسن قانونی متهم بود و به همین دلیل هم بازداشت شده بود.

اما آنچه که بازداشت و مرگ ناگهانی وی را مورد توجه گسترده رسانه ها قرار داد، روابط دیرینه ای بود که وی با سیاستمداران مهم غرب داشت: از دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا و بیل کلینتون رییس جمهور سابق این کشور گرفته تا خاندان سلطنتی انگلیس.

از همان مرداد ماه که خبر مرگ اپستین اعلام شد، شایعات متعددی مطرح شد مبنی بر اینکه بر خلاف روایت رسمی، وی در زندان به قتل رسیده و مرگ او حاصل خودکشی نبوده است.

توییت های رمزآلودی که پال گوسار نماینده جمهوری خواه مجلس نمایندگان آمریکا امروز منتشر کرد، فرضیه قتل اپستین را دوباره به رسانه های جریان اصلی کشیده است.

  گوسار امروز ظرف چند ساعت 23 توییت پشت سر هم منتشر کرده به ظاهر ارتباطی با قتل اپستین ندارند و همگی صرفا در انتقاد از تلاش دموکرات ها برای استیضاح ترا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام رمزآلود نماینده کنگره آمریکا: «جفری اپستین خودکشی نکرده است»

پیام رمزآلود نماینده کنگره آمریکا: «جفری اپستین خودکشی نکرده است»