مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آبان 1398 ساعت 14:092019-11-14سياسي

تعدد تصمیم گیرندگان در مساجد مشکل ساز است


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: بیش از 30 دستگاه و نهاد در امور مساجد مشارکت کرده و تصمیم گیری می کنند که این تعدد تولی گری تاثیرگذاری فرهنگی را کمتر کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام مصطفی مجیدی روز پنجشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی که با حضور حجت الاسلام ارزانی دبیر ستاد عالی کانون های فرهنگی مساجد کشور در استانداری قزوین برگزار شد اظهارداشت: مساجد باید به عنوان کانون و هسته مقاومت باشند تا بتوانند نقش قطب فرهنگی کشور را ایفا کنند.

وی بیان کرد: تعدد مراکز تصمیم گیری و داشتن متولیان مختلف در مساجد منطقی نیست و کار تصمیم گیری را سخت کرده و اثرگذاری را کاهش می دهد.

مجیدی تصریح کرد: در حال حاضر بیش از 30 دستگاه و نهاد متولی امور مساجد هستند و چون مدیریت واحدی نداریم چالش ها بیشتر شده و تاثیرگذاری نیز مناسب نبوده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین یادآورشد: به فرموده مقام معظم رهبری باید مساجد به قرارگاه فرهنگی تبدیل شوند و تحقق این امر مستلزم یک مدیریت هدفمند و منسجم و کارآمد است.

مجیدی اظهارداشت: امروز شاهد حضور هیئت امنا، انمه جماعات، خادمان و متولیان دیگری در مساجد هستیم که باید همدلی و هماهنگی مناسبی میان آنها برقرار شود تا بتوانیم به اهداف تعیین شده دست یابیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعدد تصمیم گیرندگان در مساجد مشکل ساز است

تعدد تصمیم گیرندگان در مساجد مشکل ساز است