مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آبان 1398 ساعت 13:332019-11-14ورزشي

افتتاح نمایشگاه کتاب در اردبیل


معاون قرارگاه فرهنگی فاطمه الزهرا(س) استان اردبیل از افتتاح نمایشگاه کتاب در شهر اردبیل با حضور اهالی فرهنگ و هنر خبر داد.

- علیرضا حسن زاده عصر امروز در حاشیه افتتاح نمایشگاه کتاب اردبیل در گفت وگو با خبرنگار فارس اردبیل اظهار کرد: نمایشگاه کتاب اردبیل با حضور اصحاب فرهنگ و هنر از امروز به مدت دو هفته از ساعت 10 صبح تا 8 شب در مجموعه فرهنگی و ورزشی امام خمینی(ره) با بیش از یک هزار جلد کتاب آغاز به کار کرد.

وی افزود: این نمایشگاه با محوریت ترویج کتابخوانی و جمع آوری کاغذ باطله برگزار شده است که در قبال دریافت کاغذهای باطله از همشهریان،کتاب های چاپ جدید و نوشت افزار اهداء خواهد شد.

معاون قرارگاه فرهنگی فاطمه الزهرا(س) استان اردبیل تصریح کرد: کاغذهای باطله جمع آوری شده به چرخه بازیافت هدایت خواهند شد و اگر این عمل در بین مردم ترویج یابد می توان به میزان قابل توجهی از قطعی درختان جلوگیری کرد.

وی بیان کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، باید سنت کتابخوانی در جامعه رواج پیدا کند و این سخن رهبر انقلاب سرلوحه برگزاری این نمایشگاه است.

حسن زاده اظهار داشت: این نمایشگاه با همکاری 20 سازمان و ارگان دایر شده است و بیش از 60 ناشر استانی و کشوری آثار خود را ارائه کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح نمایشگاه کتاب در اردبیل

افتتاح نمایشگاه کتاب در اردبیل