مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آبان 1398 ساعت 12:512019-11-14سياسي

مساجد باید جذابیت لازم را برای حضور جوانان داشته باشد


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت مساجد به عنوان کانون فعالیت های فرهنگی و دینی باید بتواند جذابیت لازم را برای حضور جوانان و نوجوانان در خود ایجاد کند تا اهداف تعیین شده محقق شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدحسین اسماعیلی روز پنجشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی که با حضور حجت الاسلام ارزانی دبیر ستاد عالی کانون های فرهنگی مساجد کشور در استانداری قزوین برگزار شد اظهارداشت: اگر بتوانیم امکانات فرهنگی و تجهیزات مناسب را در مساجد مهیا کنیم تا جوانان نیز گرایش بیشتری به حضور در این کانون ها داشته باشند به اهداف متعالی خود خواهیم رسید.

اسماعیلی تصریح کرد: کار فرهنگی برای اثر بخشی باید تداوم داشته و با مشارکت همه دستگاههای متولی صورت گیرد تا سریعتر به نتیجه برسد.

وی افزود: مساجد خانه مومنان و پرهیزگاران و پایگاه مطمئن برای انجام امور دینی است و خوشبختانه این اماکن مقدس در زمان انقلاب نیز مامن مبارزان و کانون فعالیتهای انقلابی بود که اهمیت آن را نشان می دهند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین یادآورشد: مساجد ظرفیت فرهنگی و دینی ارزشمندی هستند که با برنامه ریزی اصولی و منطقی و استفاده از همه ظرفیت ها می توان در راستای تحقق رهنمودهای مقام معظیم رهبری گام برداشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مساجد باید جذابیت لازم را برای حضور جوانان داشته باشد

مساجد باید جذابیت لازم را برای حضور جوانان داشته باشد