مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آبان 1398 ساعت 12:412019-11-14سياسي

رویکرد دولت، زنده نگه داشتن امید در دل مردم است


معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه رویکرد دولت زنده نگه داشتن امید در دل مردم است، گفت: امروز در یک جنگ اقتصادی قرار داریم که هدف آن شکستن روحیه مقاومت و امید در بین ملت ایران است و در این شرایط همه باید تلاش کنند تا کشور .

- ایسنا/آذربایجان شرقی معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه رویکرد دولت زنده نگه داشتن امید در دل مردم است، گفت: امروز در یک جنگ اقتصادی قرار داریم که هدف آن شکستن روحیه مقاومت و امید در بین ملت ایران است و در این شرایط همه باید تلاش کنند تا کشور از این شرایط سخت با سربلندی عبور کند.

حمیدرضا قاسم زاده در جمع کارکنان فرمانداری ویژه شهرستان مرند، اظهار کرد: عمل به تعهدات و مأموریت های سازمانی، وظیفه قانونی، شرعی و اخلاقی همه کارکنان و مدیران است و هیچ عاملی نباید موجب تعلل در عمل به این وظایف باشد.

وی افزود: البته مسئولان ادارات و دستگاه ها نیز باید کارکنان خود را دلگرم و تشویق کنند تا در انجام وظایف خود محکم و استوار باشند.

وی با بیان اینکه مدیران و کارکنان دولت با پذیرش مسئولیت، وظایفی را بر عهده گرفته اند، افزود: هرکس در هر موقعیت و منصبی که هست باید سخت کوشی را سرلوحه کار خود قرار دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویکرد دولت، زنده نگه داشتن امید در دل مردم است

رویکرد دولت، زنده نگه داشتن امید در دل مردم است