مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آبان 1398 ساعت 12:182019-11-14اقتصادي

صادرات 5 هزار تن سیمان از بندر چابهار/رونق صدور مواد معدنی


یک مقام مسئول از صادرات 5 هزار تن سیمان از بندر چابهار خبر داد و گفت: صدور محصولات معدنی از این بندر رونق گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهروز آقایی در حاشیه بازدید خبرنگاران از بندر چابهار از رونق صادرات مواد معدنی از چابهار خبر داد و گفت: تا کنون موفق به بازاریابی سیمان تولیدی خاش برای صادرات به کشورهای همسایه نشده بودیم؛ اما امسال به لطف بندر چابهار این اقدام انجام شده و تاکنون، 5 هزار تن دسیمان در بندر آماده ارسال است.

مدیرکل بندر چابهار، افزود: بیش از یک میلیارد تن مواد معدنی در استان های سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی می تواند صادر شود؛ این در حالی است که اکنون 400 کانتینتر اماده بارگیری در بندر است.

وی با بیان اینکه واردات 340 هزار تن کالای اساسی از چابهار صورت گرفته است، تصریح کرد: از ابتدای مهر تاکنون 340 هزار تن کالای اساسی از چابهار وارد شده که این میزان تخلیه بار و بی سابقه است؛ اما باید توجه داشت که امروز چابهار به همراهی نیاز دارد و باید هم افزایی را افزایش دهیم که بخش خصوصی نسبت به واردات کالای خود از این بندر اطمینان خاطر داشته باشد.

آقایی با اشاره به مشکل تامین گوشت کشور در سال 97 گفت: سال گذشته مجبور به واردات دام زنده شدیم و اولین دفعه بود که از طریق دریا این میزان دام وارد کردیم؛ ضمن اینکه بندر چابهار در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات 5 هزار تن سیمان از بندر چابهار/رونق صدور مواد معدنی

صادرات 5 هزار تن سیمان از بندر چابهار/رونق صدور مواد معدنی