مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آبان 1398 ساعت 12:052019-11-14سياسي

تکمیل تقاطع های غیرهمسطح اولویت وزارت راه و شهرسازی


تکمیل تقاطع های غیر همسطح و ایستگاه های تبادلی راه آهن جنوب شرق استان تهران اولویت این وزارت خانه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما: وزیر راه و شهرسازی در سفر یک روزه خود به شهرستان های جنوب شرق استان تهران گفت : امروز از نزدیک مشکلات شهرستان های ورامین ،قرچک و پیشوا را دیدیم و تفاهم شد که مهندسین مشاور شهرداری و راه آهن به صورت ترکیبی ومشترک طرح را ادامه بدهند و نتیجه اش این باشد که مسائل مردم شهرهای جنوب شرق استان تهران حل شود.

محمد اسلامی گفت: قطارهای حومه ای و استفاده مردم از راه آهن برای جابچایی در اولویت ویژه این وزارتخانه قرار دارد زیرا گسترش خطوط راه آهن باعث شده امروز 1ونیم میلیون نفر از مردم این 3شهرستان با قطار جابجا شوند.

وی گفت: تکمیل خط سوم وچهارم که تا ورامین انجام شده و بخشی از ان هم تا گرمسار ادامه دارد نیز در دست اقدام است که به زودی انجام خواهد شد.

وی با اشاره به حجم تردد در محور ری-قرچک-ورامین گفت: این جاده در دست بازسازی است که بخش اول آن انجام شده و بخش دوم هم در حال کار بود که بخاطر الودگی هوا در چند روز اخیر و مصوبه اداره کل محیط زیست استان تهران فعلا تعطیل است تا کارخانه های تولید اسفالت و ماشین های راه سازی هم در کاهش آلودگی هوا نقش داشته باشند که به محض بهبود وضعیت عملیات بهسازی ان ادامه پیدا خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل تقاطع های غیرهمسطح اولویت وزارت راه و شهرسازی

تکمیل تقاطع های غیرهمسطح اولویت وزارت راه و شهرسازی