مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آبان 1398 ساعت 11:312019-11-14سياسي

پشت پرده بازی جدید احمدی نژاد


نقش پایداری ها در انتخابات مجلس چیست؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه شرق نوشت: محمود احمدی نژاد، رییس دولت سابق ایران که خاصه از سال 88؛ یعنی دور دوم فعالیتش کشور را درگیر حواشی متعددی کرد، گفته می شود برای انتخابات مجلس در اسفندماه سال جاری برنامه هایی دارد.

در عین حال که چنین ادعاهایی از سوی شخص او تا این لحظه تأیید نشده است، اما از گزاره های پیش رو می توان دریافت که احمدی نژاد یا به طور مستقیم یا به نحو غیرمستقیم عزم بهارستان کرده است.

نخستین گزاره چندوقت اخیر مربوط می شود به گفت وگوی روح الله حسینیان با خبرگزاری ایلنا درباره حضور احتمالی احمدی نژاد در انتخابات مجلس که گفته است: طبق آمار نظرسنجی که می گویند اقبال خیلی زیاد است ولی این که آیا زمینه فراهم می شود یا خیر یک مسئله دیگر است .

منظور او از فراهم شدن زمینه، ناظر به احراز صلاحیت احمدی نژاد توسط شورای نگهبان است.

چند روز پس از این گفت وگو مرتضی طلایی به پایگاه خبری شفقنا گفت که اگر شخص آقای احمدی نژاد را ببینیم مسئله فرق می کند ولی جریان جبهه پایداری موضوع دیگری است و این احتمال وجود دارد که جبهه پایداری در نهایت با حمایت احمدی نژاد لیستی ارائه کند.

اتفاق دیگر این است که بعد از بررسی صلاحیت ها، آقای احمدی نژاد به سبک خود افرادی را در شهرهای کوچک حمایت و به این ترتیب فرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشت پرده بازی جدید احمدی نژاد

پشت پرده بازی جدید احمدی نژاد