مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آبان 1398 ساعت 11:172019-11-14سياسي

تعطیلی 260 کارگاه سفال در لالجین/ هفتادخوان در مسیر تولید ایجاد شده است!


نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی از تعطیلی 260 کارگاه سفال در شهر لالجین خبر داد و گفت: این واحدها مشکل گاز و نفت دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، محمدعلی پورمختار ظهر امروز در قرارگاه اقتصاد مقاومتی همدان اظهار کرد: آنچه مد نظر مقام معظم رهبری است و مردم و بخش خصوصی به دنبال آن هستند؛ حذف، رفع و به حداقل رساندن موانع تولید است.

وی با اشاره به اینکه روند استعلامات بسیار طولانی بوده و این موضوع به ضرر واحدهای تولیدی است گفت: یک واحد تولیدی کوچک چند ماه باید دنبال استعلامات باشد و به همین خاطر یک حلقه دور ایجاد شده است.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه کار در بخش هایی قفل شده و موانع تولید را شاهد هستیم افزود: طبق فرموده رهبری در دیدار با هیات دولت، نه هفت خوان بلکه هفتاد خوان در مسیر تولید ایجاد شده است.

وی با تاکید به اینکه امیدوارم در جلسه اقتصادی به طور ویژه این مهم مورد بررسی قرار گیرد گفت: دستگاه های دولتی بیشتر کار بسترسازی و زمینه سازی را برای بخش خصوصی انجام می دهند که اگر تصمیمات پایدار باشد، کار به خوبی پیش می رود.

پورمختار با اشاره به اینکه جابه جایی های مدیران باعث شده که برخی از تصمیمات بعداً اجرایی نشود تاکید کرد: اگر کارها تثبیت نشود با تغییر مدیر ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی 260 کارگاه سفال در لالجین/ هفتادخوان در مسیر تولید ایجاد شده است!

تعطیلی 260 کارگاه سفال در لالجین/ هفتادخوان در مسیر تولید ایجاد شده است!