مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آبان 1398 ساعت 10:592019-11-14سياسي

دهمین گردهمایی اساتید علوم عقلی برگزار شد


دهمین گردهمایی اساتید علوم عقلی با سخنرانی آیت الله جوادی آملی، غلامرضا فیاضی، سیدمحمد غروی و ارائه گزارش محمدباقر خراسانی و نجفی قدسی روز گذشته در دارالقرآن علامه طباطبایی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در آستانه سی و هشتمین سالگرد ارتحال علامه طباطبایی و همزمان با برگزاری پنجمین ویژه برنامه های بزرگداشت علامه طباطبایی، دهمین گردهمایی اساتید علوم عقلی، عصر چهارشنبه 22 آبان در دارالقرآن علامه طباطبایی برگزار شد.

در این مراسم که جمع کثیری از فضلا ، حکمت دوستان و اساتید علوم عقلی حضور داشتند، حکیم متأله آیت الله جوادی آملی در خصوص جایگاه علوم عقلی و رسالت حوزویان در جهانی اندیشیدن و جهانی سخن گفتن، بیانات ارزشمندی ایراد کرد.

حجت الاسلام سید محمد غروی عضو هیئت موسس و هیئت مدیره مجمع عالی حکمت اسلامی نیز ضمن سخنانی بر سرمایه گذاری حوزه های علمیه بر علوم عقلی تاکید کرد.

در ادامه آیت الله غلامرضا فیاضی رییس هیئت مدیره مجمع عالی حکمت اسلامی با اشاره به روش تفسیری علامه طباطبایی در تفسیرالمیزان بیان کرد: تمام آنچه که برای هدایت بشر لازم شمرده می شود در قرآن کریم آمده است.

در این اجتماع اساتید علوم عقلی، محمد باقر خراسانی مدیر اجرایی مجمع عالی حکمت اسلامی به تشریح فعالیت و برنامه های مجمع عالی حکمت اسلامی پرداخت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهمین گردهمایی اساتید علوم عقلی برگزار شد

دهمین گردهمایی اساتید علوم عقلی برگزار شد