مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آبان 1398 ساعت 10:392019-11-14سياسي

آیا بخشی از اسناد ملی آسیب دیده است؟


از حدود 2 هفته پیش از گوشه و کنار زمزمه هایی به گوش می رسید که در بارندگی های اخیر و طغیان یکی از مسیل های قدیمی تهران، با نفوذ آب در مخازن سازمان اسناد و کتابخانه ملی، - اسنادی از بین رفته است، اما مسئولان کتابخانه ملی امروز این موضوع را رد کردند.

از چندی پیش در تماس هایی با ایسنا، اظهار می شد، در ساختمان اسناد که مخزن پنج طبقه منفی دارد، در بارندگی های شدید دو هفته گذشته، پمپ های مستقر عمل نکرده اند و با نفوذ آب به مخزن، مقداری از اسناد آسیب دیده است.

عبدالله انوار - نسخه پژوه پیشکسوت - نیز در تماسی تلفنی گفت: یکی از کسانی که در خارج از سازمان اسناد است به من گفته بعد از بارندگی اخیر آب در مخزن کتابخانه ملی بالا آمده و اسنادی از بین رفته است، تا جایی که مقدار قایل توجهی از آن ها به مکانی دیگر منتقل شده است.

اگر واقعا این موضوع صحت داشته باشد، باید پیگیری کنیم.

اما در تماس هایی با برخی مسؤولان سازمان اسناد و کتابخانه ملی، با رد این موضوع، گفته شد که با تمهیدهای اندیشیده شده، اتفاق خاصی رخ نداده است.

پیگیری های متعدد ایسنا با مسؤولان مختلف این سازمان برای دریافت یک توضیح رسمی به جایی نرسیده بود که امروز در پی انتشار چند مطلب در فضای مجازی که حتی بعضا با ذکر جزییات، مدعی بودند که دسته هایی نشان دار از اسناد رسمی آسیب دیده اند، س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا بخشی از اسناد ملی آسیب دیده است؟

آیا بخشی از اسناد ملی آسیب دیده است؟