مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آبان 1398 ساعت 10:262019-11-14پزشكي

ورود به دانشگاه های پزشکی زیر ذره بین وزارت بهداشت


با توجه به تخلفاتی که در حوزه صندلی های پزشکی شکل گرفته هم اکنون ورود به دانشگاه های پزشکی زیر ذره بین گروه های بررسی وزارت بهداشت قرار گرفته است.

- دکتر باقر لاریجانی در حاشیه مراسم سی امین سالگرد تاسیس مرکز توسعه علوم پزشکی که در سال همایش دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا وسیما ، افزود: می توان از فضای مجازی استفاده های گوناگون کرد و یکی از آفت های فضای مجازی همین بحث خرید و فروش صندلی های دانشگاه های پزشکی است که این بحث در گذشته هم مطرح بوده و امروز هم مطرح است و هم اکنون زیر ذره بین صیانت وزیر بهداشت دانشگاه های علوم پزشکی قرار گرفته و به دقت رصد می شود.

وی گفت: گروه های متعددی تشکیل شده است تا برای بازبینی از مسائل درون دانشگاهی شکل بگیرد و ورودی و خروجی دانشگاه های علوم پزشکی بررسی شود.

لاریجانی ادامه داد: در سازمان سنجش آموزش کشور هم این بحث از طریق کنکور سراسری بررسی شده است و ورودی های این مباحث هم کنترل می شوند و حتی زمان ورود دانشجویان پزشکی به دانشگاه و زمان دانش آموختگی آن ها هم کنترل شده است بنابراین براساس ضوابط قانونی هیچ کسی نمی تواند مسیر انحرافی به دانشگاه های علوم پزشکی را طی کند حتی تیم نظارتی از جانب مجلس هم بر روند کنترل این موضوع، نظارت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود به دانشگاه های پزشکی زیر ذره بین وزارت بهداشت

ورود به دانشگاه های پزشکی زیر ذره بین وزارت بهداشت