مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آبان 1398 ساعت 10:122019-11-14سياسي

نوگلان حسینی سفیران کوچک تبلیغ دین هستند


معاون فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی از نوگلان حسینی به عنوان سفیران کوچک تبلیغ دین یاد کرد که اخلاق و آداب صحیح خادمی را در خود پرورش می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، حجت الاسلام سید ناصر میرمحمدیان ظهر امروز در مراسم تجلیل نوگلان حسینی و کاروان های پیاده 28 صفر استان گلستان اظهارکرد: نوگلان حسینی به عنوان سفیران کوچک تبلیغ دین هستند و هدف از برگزاری این مسابقات شناسایی استعدادها و پرورش اخلاق و آداب صحیح خادمی را در نوجوانان بود.

وی مردمی کردن تبلیغ را مسئله ای مهم خواند و نقش نوگلان حسینی را در این زمینه موثر دانست و تصریح کرد: باید از همه ظرفیت های درونی استفاده کنیم.

معاون فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه باید از ابزارهای نوین در راستای سازماندهی مبلغ دین استفاده کنیم، افزود: جبهه انقلاب اسلامی از گستره جغرافیایی فراتر رفته و این مهم به یک جریان تبدیل شده است.

* راهپیمایی اربعین زمینه ساز تمدن سازی اسلامی است/ تمرین و آموزش شاکله موفقیت نوگلان حسینی در امر تبلیغ دین است میرمحمدیان با اشاره به حرکت جهانی و عظیم اربعین حسینی ابراز کرد: راهپیمایی اربعین زمینه ساز تمدن سازی اسلامی است و این حرکت بزرگ مقدمات ظهور منجی عالم بشریت را فراهم می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوگلان حسینی سفیران کوچک تبلیغ دین هستند

نوگلان حسینی سفیران کوچک تبلیغ دین هستند