مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آبان 1398 ساعت 10:122019-11-14حوادث

ورود ناگهانی یک مینی بوس به مدرسه ای در بندرعباس، پنج مجروح بر جای گذاشت


رییس پلیس راهور استان در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: ورود ناگهانی یک مینی بوس به مدرسه ای دخترانه در کوی نیایش بندرعباس پنج مجروح بر جای گذاشت.

- ایسنا/هرمزگان رییس پلیس راهور استان در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: ورود ناگهانی یک مینی بوس به مدرسه ای دخترانه در کوی نیایش بندرعباس پنج مجروح بر جای گذاشت.

سرهنگ مجید صالح پور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برابر اعلام مرکز پیام پلیس راهور شهرستان بندرعباس مبنی بر وقوع یک فقره تصادف جرحی واقع در شهرک نیایش روبروی دبستان دخترانه، بلافاصله مأموران برای بررسی صحنه حادثه به محل اعزام شدند.

وی افزود: مأموران با حضور در صحنه مشاهده کردند راننده یک دستگاه مینی بوس در مقابل دبستان نیاش اقدام پارک خودرو می کند و جهت خرید از سوپرمارکت از خودرو خارج می شود و در همین حین کودک خردسالی که در درون خودرو بوده ضمن بازی با دنده منجر به خلاصی خودرو شده که با توجه به وضعیت معبر (شیب سرازیری)، مینی بوس به راه افتاده و ضمن برخورد با سه دستگاه خودروی دیگر با درب مدرسه برخورد و سپس وارد حیاط مدرسه می شود.

این مسئول انتظامی تصریح کرد: در این حادثه پنج نفر مجروح شدند که چهار نفر از این دانش آموزان دچار آسیب دیدگی جزیی شدند، یک نفر نیز دچار شکستگی دست شده که به وسیله عوامل امدادی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود ناگهانی یک مینی بوس به مدرسه ای در بندرعباس، پنج مجروح بر جای گذاشت

ورود ناگهانی یک مینی بوس به مدرسه ای در بندرعباس، پنج مجروح بر جای گذاشت