مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آبان 1398 ساعت 10:102019-11-14اقتصادي

افزایش 5 درصدی آمار ورزشکاران سازمان یافته کرمانشاه


رییس هیات پزشکی ورزشی استان کرمانشاه آمار ورزشکاران سازمان یافته استان در نیمه اول امسال را 59 هزار و 700 نفر اعلام کرد و گفت: این آمار به نسبت مشابه سال قبل رشدی پنج درصدی دارد.

- ایسنا/کرمانشاه رییس هیات پزشکی ورزشی استان کرمانشاه آمار ورزشکاران سازمان یافته استان در نیمه اول امسال را 59 هزار و 700 نفر اعلام کرد و گفت: این آمار به نسبت مشابه سال قبل رشدی پنج درصدی دارد.

امید قادری در مراسم تجلیل از هیات ها و باشگاه های برتر ورزشی استان کرمانشاه از نظر شاخص تعداد ورزشکاران سازمان یافته که امروز (23 آبان) برگزار شد، ورزشکاران و قهرمانان را سرمایه های ارزشمند استان دانست و گفت: هیات پزشکی ورزشی استان در راستای حفظ این سرمایه های گرانقدر برنامه های حمایت تخصصی و عمومی را از آنها دارد.

وی تصریح کرد: ارائه آموزش های مناسب جهت پیشگیری از آسیب دیدگی و همچنین آسیب شناسی علت عدم موفقیت ورزشکاران در میدان مبارزه از جمله این برنامه ها است که برای آن برنامه ریزی داریم و از ابتدای امسال نزدیک به سه هزار ساعت کلاس در این رابطه برگزار کرده ایم.

رییس هیات پزشکی ورزشی استان کرمانشاه بابیان اینکه از ابتدای امسال برنامه ریزی های مختلفی برای افزایش آمار ورزشکاران سازمان یافته استان انجام گرفته، عنوان کرد: خوشبختانه با اجرای این برنامه ها در ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 5 درصدی آمار ورزشکاران سازمان یافته کرمانشاه

افزایش 5 درصدی آمار ورزشکاران سازمان یافته کرمانشاه