مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آبان 1398 ساعت 08:572019-11-14اجتماعي

لزوم تعجیل در برداشت مزارع ذرت، آفتابگردان و ارزن


 بنابر توصیه های سامانه تهک هواشناسی، کشاورزان و باغداران استان قم باید در برداشت محصولات مزارع ذرت، آفتابگردان و ارزن باغات و زمین های خود تعجیل کنند.

- ایسنا/قم  بنابر توصیه های سامانه تهک هواشناسی، کشاورزان و باغداران استان قم باید در برداشت محصولات مزارع ذرت، آفتابگردان و ارزن باغات و زمین های خود تعجیل کنند.

آسمان قم امروز کمی ابری و به تدریج افزایش ابر همراه با وزش باد را به همراه دارد، کمینه دما منفی 2درجه سانتی گراد و بیشینه دما مثبت 2درجه سانتی گراد است.

هوای قم در دو روز آینده کمی تا قسمتی ابری در برخی ساعات وزش باد نسبتا شدید و در اواخر وقت بارش باران پاییزی را در پی خواهد داشت، کمینه دما در روز جمعه منفی 2درجه سانتی گراد و بیسشینه دما مثبت 18درجه خواهد بود، روز شنبه نیز کمینه منفی 1درجه و بیشینه مثبت 13 درجه سانتی گراد را داریم.

براساس این پیش بینی شرایط جوی، سامانه تهک کشاورزی استان قم توصیه های کاربردی محصولات کلی و باغداران را ارائه داد که به شرح زیر است: توصیه های هواشناسی تهک به محصولات باغی: جمع آوری برگ های پای درختان و انتقال به چاله کود جهت پوساندن پوشاندن انارهای انبار شده در باغات و انبارهای روباز محدود کردن آبیاری باغات خودداری از انجام هرگونه عملیاتی که موجب تحریک به رشد در درختان میوه شود تنظیم د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تعجیل در برداشت مزارع ذرت، آفتابگردان و ارزن

لزوم تعجیل در برداشت مزارع ذرت، آفتابگردان و ارزن