مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آبان 1398 ساعت 08:062019-11-14اقتصادي

توزیع اعتبارات سال 99 کهگیلویه وبویراحمد به زودی


اعتبارات سال 99 کهگیلویه وبویراحمد ظرف 10 روز آینده توزیع می شود.

- مرکز کهگیلویه وبویراحمد، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی این استان از توزیع اعتبارات سال 99 استان ظرف 10 روز آینده خبر داد.

حسن نوروزی با بیان اینکه سر جمع اعتبارات استانی، توازن، نفت و 27 صدم درصد ورزش، هزار و 250 میلیارد تومان است گفت: 50 درصد اعتبارات استانی، 30 درصد اعتبارات توازن و 10 درصد اعتبارات نفت توزیع شد و در حال حاضر آماده توزیع اعتبارات 99 استان طی 10 روز آینده هستیم.

وی ادامه داد: اعتبارات سال 98 در شورای برنامه ریزی استان و کمیته برنامه ریزی شهرستان ها طبق دستورالعمل های بودجه توزیع و مبادله موافقت نامه ها هم انجام شد.

آقای نوروزی با اشاره به اصلاح ساختار بودجه طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب اضافه کرد: دولت همه ساله 15 آذر لایحه بودجه را به مجلس تقدیم می کرد و توزیع اعتبارات استان ها معمولا در خرداد و تیر ماه بوده اما امسال چند ماه زودتر اعتبارات استانی توزیع خواهد شد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی این استان در خصوص تهاتر بانکی هم گفت: در تهاتر نوع اول شامل بدهی دولت به پیمانکار، بدهی پیمانکار به امور مالیاتی و بدهی دولت به پیمانکار و پیمانکار به سیستم بانکی که با برگزاری جلسات توجیهی فرم ها تکمیل و به سازمان برنامه و بودجه ابلاغ شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع اعتبارات سال 99 کهگیلویه وبویراحمد به زودی

توزیع اعتبارات سال 99 کهگیلویه وبویراحمد به زودی