مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آبان 1398 ساعت 07:202019-11-14ورزشي

3000خانه ورزش روستایی در کشور احداث می شود


معاون فرهنگی وزیر ورزش و جوانان گفت: در راستای توسعه و ترویج ورزش روستایی و همچنین عشایر، سه هزار خانه ورزش روستایی در سراسر کشور احداث می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید عبدالحمید احمدی صبح پنج شنبه در ششمین جشنواره فرهنگی، آیینی و ورزشی اقوام ایران اسلامی به میزبانی گرمسار، ضمن بیان اینکه ورزش یکی از بسترهای وحدت اقوام ایران زمین است، تأکید کرد: توسعه ورزش در روستاها و همچنین در بین عشایر و اقوام مختلف کشور یکی از رسالت ها و البته سیاست های وزارت ورزش و جوانان است.

وی افزود: برپایی رویدادهای ورزشی در کنار توسعه ورزش بین روستاییان برای رشد و شکوفایی استعدادها امری مهم تلقی می شود لذا یکی از برنامه های وزارت ورزش و جوانان در این زمینه برگزاری جام خوشه چین است که در دهه فجر مراسم اختتامیه آن برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی وزیر ورزش و جوانان دولت دوازدهم بابیان اینکه جام خوشه چین ظرفیتی برای استمرار تعاملات ورزشی و فرهنگی بین اقوام ایرانی است، تأکید کرد: ترویج فرهنگ عمومی، سبک زندگی، ورزش و سلامتی و .

در زمره محورهای این رویداد است.

احمدی بابیان اینکه بیش از سه هزار خانه ورزش روستایی احداث می شود، ابراز داشت: هر چه ظرفیت های ورزشی بیشتر در اختیار روستایی های سراسر کشور قرار گیرد، در توسعه ورزش همگانی موفق تر خواهیم بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3000خانه ورزش روستایی در کشور احداث می شود

3000خانه ورزش روستایی در کشور احداث می شود