مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آبان 1398 ساعت 07:052019-11-14دانش

ستون فقرات آموزش و پرورش را از بین رفتن هویت معلمی تهدید می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حمیدرضا قائم پناه، دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان در میزگرد چنبش دانشجویی و مساله آموزش و پرورش که در دانشگاه تهران برگزار شد، - دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان گفت: آنچه که امروز تهدید کننده نظام آموزشی است و ستون فقرات آموزش و پرورش را درهم خواهد شکست، از بین رفتن هویت و معنای معلمی در نظام آموزشی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حمیدرضا قائم پناه، دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان در میزگرد چنبش دانشجویی و مساله آموزش و پرورش که در دانشگاه تهران برگزار شد، اظهار کرد: آنچه که امروز تهدید کننده نظام آموزشی است و ستون فقرات آموزش و پرورش را درهم خواهد شکست، از بین رفتن هویت و معنای معلمی در نظام آموزشی است.

قائم پناه گفت: مساله ای که دولت بر آن اصرار دارد، توسعه مدارس خصوصی نیست، بلکه واگذاری معلم و تنزل شأن و مقام معلم از طریق طرح خرید خدمات آموزشی در حد یک کارگر شرکتی است که میخواهد روزمزد کار کند.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان تصریح کرد: مسئله ی خرید خدمات آموزشی هنوز نکته ی مغفولی است که ورود جنبش دانشجویی به آن بسیار ضعیف بوده و خطرات آن به مراتب بیشتر از مدارس خصوصی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستون فقرات آموزش و پرورش را از بین رفتن هویت معلمی تهدید می کند

ستون فقرات آموزش و پرورش را از بین رفتن هویت معلمی تهدید می کند