مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آبان 1398 ساعت 06:302019-11-14پزشكي

فاز دوم بیمارستان حضرت فاطمه زهرا(س) میاندوآب افتتاح شد


با حضور معاون اول رییس جمهوری کشورمان و وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی فاز دوم بیمارستان حضرت فاطمه زهرا (س) میاندوآب به بره برداری می رسید.

- ارومیه – با حضور معاون اول رییس جمهوری کشورمان و وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی فاز دوم بیمارستان حضرت فاطمه زهرا (س) میاندوآب به بره برداری می رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، صبح امروز پنجشنبه با بهره برداری از فاز دوم بیمارستان حضرت فاطمه (س) میاندوآب توسط معاون اول رییس جمهور 110 تخت به تخت های بستری این شهرستان اضافه شد.

این بیمارستان که دارای شش اتاق مدرن جراحی است با این ظرفیت جدید میاندوآب به قطب پزشکی در جنوب آذربایجان غربی تبدیل خواهد شد.

برای ساخت بال دوم بیمارستان حضرت فاطمه (س) میاندوآب که در سفر معاون اول رییس جمهور به استان به بهره برداری رسید 45 میلیارد تومان هزینه شده است.

در این سفر همچنین از کلینک تخصصی این بیمارستان با 6 کلینیک تخصصی که برای ساخت آن 3 میلیارد و 500 میلیون تومان هزینه شده است به بهره برداری رسید.

جراحی مغز و اعصاب و ستون فقرات، نورولوژی، جراحی عمومی، جراحی فک و صورت، زنان و زایمان، داخلی، چشم، قلب و عروق، ارولوژی، پوست، عفونی، اعصاب و روان، رادیولوژی، ریه، گوارش، گوش و حلق و بینی، کودکان، شنوایی سنجی، ارتوپدی، رادیولوژی، بینایی سنجی، طب فیزیک، رادیو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاز دوم بیمارستان حضرت فاطمه زهرا(س) میاندوآب افتتاح شد

فاز دوم بیمارستان حضرت فاطمه زهرا(س) میاندوآب افتتاح شد