مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آبان 1398 ساعت 06:212019-11-14اقتصادي

فروش برنج خارجی به نام ایرانی


رییس اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت و معدن و تجارت استان زنجان گفت: با انجام نمونه گیری و تشخیص کارشناسان خبره پرونده تخلف تقلب در کسب، به میزان 115 میلیون ریال با کشف سه تن برنج برای این واحد تشکیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، شرایط اقتصادی به وجود آمده در کشور و نوساناتی که طی سال قبل در قیمت ارز روی داد، موجب شد که قیمت کالاهای مختلف هم در چند مرحله افزایش یابد و این رخدادها موجب شد، سبد مصرفی خانوارها کوچک شده و سودجویی برخی فعالان بازار در قالب گران فروشی کالاها به مشکلات مردم افزود.

نوسان قیمت ها، کاهش قدرت خرید و کوچک شدن سبد مصرفی خانواده در پی رخدادهای اقتصادی اخیر سبب شده است واحدهایی صنفی چشم انداز مبهمی را برای خود ترسیم کنند و علاوه بر نوساناتی که وجود داشت، واحدها نیز اقدام به گران فروشی دو چندان کنند، همین موضوع هم مسؤولان را بر آن داشت که تمهیداتی برای مقابله با این مشکل پیش بینی کنند.

از همان بازه زمانی بازدیدهای مستمر از بازار آغاز شده و هم اکنون نیز شاهد این هستیم که هر از چندگاهی چند واحد صنفی به دلیل تخلفات متعدد از جمله گرانفروشی، کم فروشی، احتکار و .

جریمه یا پلمب می شوند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان طی گفت وگویی با خبرنگار فارس در این باره گفت: یکی از سیاست های سازمان های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش برنج خارجی به نام ایرانی

فروش برنج خارجی به نام ایرانی