مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آبان 1398 ساعت 05:542019-11-14اقتصادي

دانشگاه صنعتی شاهرود و وزارت نفت تفاهم نامه همکاری امضا کردند


رییس دانشگاه صنعتی شاهرود با اشاره به موقعیت ممتاز این دانشگاه در اجرای پروژه های کلان نفتی کشور، گفت: در این راستا قرار دادی 10 ساله با وزارت نفت منعقد شده است.

- محمدمهدی فاتح در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن بیان اینکه قراردادی پژوهشی در حوزه اکتشاف با شرکت ملی نفت ایران و دانشگاه صنعتی شاهرود امضا شده است، ابراز داشت: کاربرد ژئومکانیک در اکتشاف منابع هیدروکربوری و فناوری های نوین حفاری و مهندسی نفت در چاه های اکتشافی عنوان این قرارداد است که با امضای دو وزیر علوم و نفت به انجام رسید.

وی ضمن بیان اینکه دانشگاه صنعتی شاهرود توانسته موقعیت ممتازی در اجرای پروژه های کلان نفتی در عرصه ژئومکانیک نفت کسب کند، افزود: دانشگاه این شانس را داشت که با ورود به اجرای بسته دوم قرارداد نفتی بسیار عظیم و ده ساله است بتواند به هدف گذاری توسعه فناوری و تجاری سازی دست یابد.

رییس دانشگاه صنعتی شاهرود ضمن بیان اینکه قبل از ورود به عرصه فناوری ژئومکانیک، نقشه راه توسعه فناوری ترسیم شد، ابراز داشت: این دانشگاه طی هفته گذشته توانست وارد فاز فناوری و تجاری سازی آن شود که سقف این قرارداد بزرگ بالای 10 میلیارد است.

فاتح ضمن بیان اینکه به دنبال ایجاد شبکه نوآوری و فناوری هستیم، تصریح کرد: تدوین و آماده سازی ساختار شبکه نوآوری و فناوری ژئومکانیک د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه صنعتی شاهرود و وزارت نفت تفاهم نامه همکاری امضا کردند

دانشگاه صنعتی شاهرود و وزارت نفت تفاهم نامه همکاری امضا کردند