مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 23:432019-11-13اقتصادي

اما و اگرهای مسؤولان در خصوص نصب کنتور در روستای «وستگان»


با وجود اینکه قریب به 150 خانوار در روستای وستگان از توابع شهرستان بروجن سال هاست که به شبکه آب شرب سالم و استاندارد دسترسی ندارند، مسؤولان همچنان با اما و اگر در خصوص حل مشکل این مردم سخن می گویند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بروجن، طبق مشاهدات خبرنگار فارس و گفت وگو با اهالی روستای وستگان ، این روستا فاقد کنتور است و نبود کنتور آب، مشکلاتی برای مردم از جمله غیرقابل استفاده شدن آب در زمان بارندگی،گاها نزاع هایی بر سر میزان مصرف و .

  به وجود آورده، خبرنگار فارس به دنبال این ماجرا به گفت وگو با رییس آبفای روستایی شهرستان بروجن و بخشدار گندمان پرداخته است.

روستاهای بالای 20 خانوار تحت پوشش آبفا روستایی قرار می گیرند فردین چهرازی در گفت وگو با خبرنگار فارس در بروجن با اشاره به سیاست گذاری شرکت آبفا کشور، گفت: هنوز برخی از روستاها در کشور هستند که تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب روستایی نیستند، طبق سیاست گذاری های صورت گرفته روستاهای بالای 20 خانوار باید تحت پوشش آبفای روستایی قرار گیرند که روستای وستگان هم از این سیاستگذاری خارج نیست.

رییس آبفا روستایی شهرستان بروجن، بیان کرد: روستای وستگان سال 94 در قالب یک مجتمع تعریف شده یعنی دولت اقداماتی انجام داده ولی متاسفانه به دلیل برخی مشکلات اجتماعی این پروژه تاکنون به سرانجام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اما و اگرهای مسؤولان در خصوص نصب کنتور در روستای «وستگان»

اما و اگرهای مسؤولان در خصوص نصب کنتور در روستای «وستگان»