مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 21:042019-11-13اقتصادي

کریدور غرب، یکی از کریدورهای نمونه کشور


معاون شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل وزارت راه و شهرسازی گفت: کریدور غرب، یکی از کریدورهای نمونه کشور است.

- ایسنا/لرستان معاون شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل وزارت راه و شهرسازی گفت: کریدور غرب، یکی از کریدورهای نمونه کشور است.

محمدرضا کدخدازاده در حاشیه جلسه اقتصاد مقاومتی استان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کریدور غرب، یکی از کریدورهای نمونه کشور محسوب می شود؛ هم اکنون دو کریدور در کشور تعریف کردیم که یکی کریدور غرب است که از مرز بازرگان تا بندر امام ادامه دارد و پنج استان را در برمی گیرد، به خاطر همین هیئت دولت و سازمان برنامه و بودجه از موارد و ظرفیت هایی که در قانون پیش بینی شده از جمله بحث سرمایه گذاری، در این محور استفاده می کند.

وی گفت: در آخرین جلساتی که با سازمان برنامه و بودجه داشتیم حدود 600 میلیارد تومان را به عنوان تسهیلات در اختیار این کریدور گذاشتند تا سرمایه گذارانی که می خواهند در این خصوص سرمایه گذاری کنند اگر وام و تسهیلاتی از بانک ها می گیرند از آن به عنوان استهلاک سود تسهیلات خود استفاده کنند.

معاون شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل وزارت راه و شهرسازی ادامه داد: همچنین پکیج و بسته ای را آماده کردیم که هر سرمایه گذاری در این پنج استان و این کریدور سرمایه گذاری کند و با استانداری ها نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کریدور غرب، یکی از کریدورهای نمونه کشور

کریدور غرب، یکی از کریدورهای نمونه کشور