مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 20:312019-11-13پزشكي

خبر خوش بهداشت و درمان برای مردم بخش موگرمون


سرپرست شبکه بهداشت و درمان لنده گفت: مجوز اولیه راه اندازی اورژانس جاده ای موگرمون لنده پس از تلاش های بسیار مسؤولان در وزارت بهداشت صادر شد.

- نورمحمد نعمتی در گفت وگو با خبرنگار فارس در لنده، با اشاره به مشکلات حوزه بهداشت و درمان در بخش موگرمون اظهار داشت:  بخش موگرمون از وسعت و گستردگی خاصی برخوردار بوده و به دلیل کوهستانی بودن جاده های خطرناک و پر پیچ و خمی دارد.

وی افزود: با توجه به گردشگرپذیر بودن این منطقه لزوم استقرار اکیپ های بهداشت و درمان و اورژانس در آنجا امری ضروری به نظر می رسید که مسؤولان حوزه سلامت و فرماندار و.

اقدامات و رایزنی های لازم در این خصوص را انجام دادند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان لنده با اشاره به لزوم سیر مراحل مختلف صدور مجوز برای تأسیس و راه،اندازی اورژانس جاده ای تصریح کرد: با تلاش مسؤولان و عنایت ویژه وزارتخانه مجوز اولیه راه اندازی اورژانس جاده ای موگرمون صادر شده و در آینده نزدیک طبق روال اداری با پیگیری ها راه اندازی و احداث خواهد شد.

نعمتی یادآور شد: به محض صدور مجوز نهایی از طرف وزرات مراحل بعدی آن پیگیری و اقدامات لازم اجرایی می شود تا با راه اندازی این پایگاه امدادی گامی در جهت خدمات رسانی به مردم شریف بخش موگرمون به بهترین نحو ممکن اجرایی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوش بهداشت و درمان برای مردم بخش موگرمون

خبر خوش بهداشت و درمان برای مردم بخش موگرمون