مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 20:312019-11-13سياسي

در نخستین جلسه علنی تحقیقات استیضاح ترامپ چه گذشت؟


نخستین جلسه علنی تحقیقات استیضاح ترامپ روز چهارشنبه برگزار شد و در آن افشاگری های تازه ای علیه پرونده موسوم به «اوکراین گیت» مطرح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، نخستین جلسه استماع علنی برای پیشبرد تحقیقات استیضاح دونالد ترامپ روز چهارشنبه با حضور اعضای کمیته امور اطلاعاتی مجلس نمایندگان آمریکا و شاهدان دعوت شده به این جلسه برگزار شد.

  ویلیام تیلور ، نماینده ارشد ترامپ در امور اوکراین که به عنوان شاهد به این جلسه دعوت شده بود جزییات جدیدی درباره رییس جمهور آمریکا فاش کرد.

او ادعاهایی را درباره یک گفت وگوی تلفنیِ ترامپ که یک روز بعد از گفت وگوی جنجالی او با رییس جمهور اوکراین انجام شده مطرح کرده است.

  ترامپ روز 25 جولای با رییس جمهور اوکراین صحبت کرد.

این گفت وگوی جنجالی به آغاز تحقیقات استیضاح علیه ترامپ تبدیل شد.

بر اساس افشاگری هایی که علیه ترامپ انجام شده گفته می شود او در این گفت وگوی تلفنی از همتای اوکراینی خود خواسته علیه کسب و کار جو بایدن ، رقیب انتخاباتی او در اوکراین تحقیقات فساد آغاز کند.

  تیلور در جلسه استماع روز چهارشنبه گفت ترامپ یک روز بعد هم در گفت وگویی با گوردون ساندلند ، سفیر آمریکا در اتحادیه اروپا خواستار آن شده که اوکراین این تحقیقات فساد را علیه جو بایدن انجام دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در نخستین جلسه علنی تحقیقات استیضاح ترامپ چه گذشت؟

در نخستین جلسه علنی تحقیقات استیضاح ترامپ چه گذشت؟