مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 19:352019-11-13اقتصادي

واکنش رییس کل بانک مرکزی به نوسان امروز نرخ ارز


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، عبدالناصر همتی رییس کل بانک مرکزی با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نسبت به نوسان نرخ ارز در روز جاری واکنش نشان داد و نوشت: - رییس کل بانک مرکزی در واکنش به نوسان امروز نرخ ارز گفت: از نظر بانک مرکزی تغییر خاصی در متغیر های کلیدی بازار نیفتاده است و این بانک با اقتدار به عنوان بازارساز در بازار ارز حضور فعال دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، عبدالناصر همتی رییس کل بانک مرکزی با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نسبت به نوسان نرخ ارز در روز جاری واکنش نشان داد و نوشت: هماهنگونه که پیش تر نیز مشاهده شده بود، بازار ارز امروز شاهد نوسانات محدودی در مقایسه با روند چند ماه اخیر بود.

در این خصوص، نکاتی را به اطلاع مردم عزیز می رسانم:بانک مرکزی چه در بخش حواله و چه در بخش اسکناس در چند هفته اخیر، خصوصا امروز، به طور خالص خریدار بوده است و لذا، تامین ارز به صورت آرام و منطقی انجام می گیرد.

از نظر بانک مرکزی تغییر خاصی در متغیر های کلیدی بازار نیفتاده است.

بار ها تاکید کرده امم به دلیل شرایط خاص تحریمی، برخی عوامل سیاسی و بین المللی در مقاطعی ممکن است زمینه تلاش برخی نوسان گیران را (که از ثبات بازار ارز متضرر شده اند) برای القاء انتظارات منفی به وجود آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش رییس کل بانک مرکزی به نوسان امروز نرخ ارز

واکنش رییس کل بانک مرکزی به نوسان امروز نرخ ارز