مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 17:512019-11-13اقتصادي

250 هزار هکتار وسعت مناطق حفاظت شده کردستان است


مدیرکل حفاظت محیط زیست کردستان گفت: در حال حاضر 250 هزار هکتار منطقه حفاظت شده در استان کردستان وجود دارد که 91 هزار هکتار از این میزان در اوایل امسال تصویب شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، فریبا رضایی شامگاه امروز در نشست کارگروه معادن استان کردستان که با حضور معاون معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: ما در کردستان به لحاظ جغرافیایی منابع طبیعی و بکربودن منابع طبیعی از شرایط ویژه و خاصی برخوردار هستیم.

وی افزود: در حال حاضر 250 هزار هکتار منطقه حفاظت شده در استان کردستان وجود دارد که 91 هزار هکتار آن در اوایل امسال تصویب شده است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست کردستان تصریح کرد: این ظرفیت از مناطق حفاظت شده قدم های مثبت در تامین منابع ژنتیکی آینده است که باید به بهترین شیوه حراست شود.

رضایی اضافه کرد: با وجود همه این مسائل، محیط زیست استان همکاری های خوبی با بخش معدن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان داشته که یکی از مهم ترین این حمایت و همکاری ها، قدامات تسهیل گرانه در زمینه راه اندازی زنجیره فولاد بوده است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست کردستان اضافه کرد: در خصوص معدن طلای سقز هم بیش از 15 جلسه برگزار کردیم که 99 درصد موافقت نامه ها اخذ شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

250 هزار هکتار وسعت مناطق حفاظت شده کردستان است

250 هزار هکتار وسعت مناطق حفاظت شده کردستان است