مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 17:442019-11-13اقتصادي

آغاز ثبت نام خرید مسکن دولتی در شهرهای جدید از هفته اول آذر


مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید،با بیان اینکه ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در شهرهای جدید از هفته اول آذر آغاز می شود،گفت:تلاش داریم این طرح در زمان مشخص و باکیفیت مناسب به متقاضیان ارائه شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از شرکت عمران شهرهای جدید، حبیب اله طاهرخانی، از آغاز ثبت نام طرح اقدام ملی تولید مسکن در شهرهای جدید از هفته نخست آذرماه خبر داد و گفت: این طرح عموما در زمین های آماده سازی شده و دارای زیرساخت، احداث شده و اقشار متوسط جامعه مخاطب آن خواهند بود.

طاهرخانی در ادامه با تأکید بر اینکه واحدهای تولیدی مسکونی در این طرح از لحاظ کیفیت، نحوه اجرا، سیستم انعقاد قرارداد و ارجاع کار به سازندگان و انبوه سازان کاملا تابع نظام فنی و اجرایی بوده و با رعایت قوانین مذکور ساخته خواهند شد گفت: تلاش داریم خروجی این طرح در زمانبندی مشخص و با کیفیت مناسب به متقاضیان و شهروندان ارائه شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی در تشریح ویژگی افراد واجد شرایط طرح مذکور بیان کرد: متقاضیان واجد شرایط تا پیش از این نباید از تسهیلات یارانه ای استفاده کرده باشند؛ همچنین متقاضیان باید ساکن محدوده طرح و متاهل باشند، در نهایت سابقه مالکیت از سال 84 نداشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ثبت نام خرید مسکن دولتی در شهرهای جدید از هفته اول آذر

آغاز ثبت نام خرید مسکن دولتی در شهرهای جدید از هفته اول آذر