مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 17:442019-11-13سياسي

عنصر قهرمان نیاز سینمای امروز کشور است/توان بالای هنرمندان بوشهری


رییس حوزه هنری استان بوشهر با اشاره به به توان بالای هنرمندان بوشهری در عرصه های مختلف گفت: عنصر قهرمان نیاز سینمای امروز ایران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاسلامی، این فیلم شروع خوبی برای پرداختن به موضوعات استراتژیک و مهم مربوط به انقلاب اسلامی از جمله نسل آینده، محیط زیست، مدافعین حرم، دستاورد های فناوری، امنیت ملی و سبک زندگی ایرانی اسلامی می باشد.

وی با بیان اینکه منطقه پرواز ممنوع، فیلم ارزشمندی در سینمای انقلاب اسلامی است عنوان کرد: رویکرد این فیلم یک رویکرد امیدوارانه است و نگاهی که سینمای ما در حال حاضر به آن نیاز دارد، امیددهی و روشن بینی به آینده است.

پارسایی فر با اشاره به اینکه در دنیا پر فروش ترین آثار به رده سنی نوجوانان اختصاص دارد بیان کرد: در ادبیات نوجوانان نیز رمان های معروفی چون هری پاتر، با آن شدت تأثیر گذاری و برنامه ریزی در صنایع فرهنگی غرب، خاص نوجوان است.

وی افزود: رویکرد سینمای جهان به حوزه قهرمانان تخیلی یا فضایی به منظور الگو سازی برای نوجوانان با بودجه سنگین مؤید این امر است.

پارسایی فر ادامه داد: هر چند فیلمنامه و فیلم منطقه پرواز ممنوع، دارای اشکالاتی می باشد ولی با توجه به بضاعت اندک مالی و تجارب گروه تولید کننده این فیلم، این کیفیت در برابر مفاهیم والا قابل توجه و چشمگیر قابل اغماض است و باید از ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عنصر قهرمان نیاز سینمای امروز کشور است/توان بالای هنرمندان بوشهری

عنصر قهرمان نیاز سینمای امروز کشور است/توان بالای هنرمندان بوشهری