مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 17:172019-11-13سياسي

یک متر آبهای زیرزمینی بالا آمد/ نبض دشت قزوین می زند


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان قزوین گفت: با اجرای طرح های تعادل بخشی و کاهش افت آبهای زیرزمینی از 170 سانت به 70 سانتیمتر دشت قزوین جان دوباره گرفت و احیا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شورای حفاظت منابع آبی استان قزوین روز چهارشنبه با حضور حمیدرضا جانباز مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور، علی فرخزاد معاون عمرانی، داود محمدی، روح الله بابایی صالح و بهمن طاهرخانی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی در استانداری قزوین برگزار شد.

یدالله ملکی در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از وضعیت منابع آبی، طرح های تعادل بخشی، اجرای طرح سازگاری با کم آبی اظهارداشت: در حال حاضر میزان مصرف آب در بخش کشاورزی بیش از یک میلیارد و 500 میلیون مترمکعب است که این میزان باید به 780 مییلیون مترمکعب کاهش یابد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان قزوین تصریح کرد: در استان قزوین حدود 680 میلیون مترمکعب اضافه برداشت داریم و این مهم نیازمند همکاری همه دستگاههای اجرایی است تا به تعادل برسیم.

وی اضافه کرد: باید شهرداری ها هم برنامه دهند و برای آبیاری فضای سبز با روش مدرن، اقدام کنند و در کنار آن توسعه آبیاری مدرن در بخش کشاورزی و اجرای طرح های تعادل بخشی و جلوگیری از اضافه برداشت و جمع آوری چاههای غیرمجاز هم تداوم یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک متر آبهای زیرزمینی بالا آمد/ نبض دشت قزوین می زند

یک متر آبهای زیرزمینی بالا آمد/ نبض دشت قزوین می زند