مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 16:282019-11-13سياسي

شعاری که هیچ وقت از بین نخواهد رفت «وحدت» است


دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی گفت: تلاش تلاشگران راه وحدت صدای تکبیر در جهان اسلام با قوت شنیده می شود و شعاری که هیچ وقت از بین نخواهد رفت، - شعار وحدت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، آیت الله اراکی - دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی - شامگاه چهارشنبه در مراسم تجدید میثاق مهمانان سی و سومین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی با آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) که با حضور تولیت این آستان در حرم مطهر برگزار شد، همچنین گفت: همه جهان اسلام از شعار وحدت پیروی می کنند.

باید شعار وحدت را در جهان اسلام به همگان ترویج دهیم.

او همچنین بیان کرد: حضور اعضای کنفرانس وحدت اسلامی مجمع تقریب مذاهب اسلامی در حرم مطهر به معنای بیعت مجدد با آرمان های امام و شهدا است.

راه امام خمینی(ره) ادامه دارد و امیدواریم با رهبری و هدایت های مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای بتوانیم این راه را باقوت ادامه بدهیم.

وی ادامه داد: سی و سومین کنفرانس بین المللی با شعار وحدت امت اسلامی، دفاع از مسجد الاقصی، کار خود را به مدت سه روز با سخنرانی رییس محترم جمهور آغاز خواهد کرد و در روز میلاد پیامبر اکرم(ص) اعضای محترم کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی به دیدار مقام معظم رهبری خواهند رفت و از بیانات رهبر فرزانه جمهوری اسلامی ایران بهرمند خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شعاری که هیچ وقت از بین نخواهد رفت «وحدت» است

شعاری که هیچ وقت از بین نخواهد رفت «وحدت» است