مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 16:042019-11-13سياسي

امروز جای مدعی و پاسخگو در کشور عوض شده است


معاون حقوقی قوه قضاییه در واکنش به سخنان اخیر رییس قوه مجریه که خواستار اعلام روند پرونده های دلاری شده بود، گفت: متاسفانه امروز جای مدعی و پاسخگو در کشور عوض شده است و به نظر می رسد اگر جایی سر مردم کلاه رفته، - ایسنا/فارس معاون حقوقی قوه قضاییه در واکنش به سخنان اخیر رییس قوه مجریه که خواستار اعلام روند پرونده های دلاری شده بود، گفت: متاسفانه امروز جای مدعی و پاسخگو در کشور عوض شده است و به نظر می رسد اگر جایی سر مردم کلاه رفته، آنجاست که به برخی رای داده اند.

حجت الاسلام محمد مصدق شامگاه چهارشنبه 22 آبان در همایش نقش مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه که در شیراز برگزار شد، در ارتباط با کرامت انسانی و حقوق عامه در طرح تحول این قوه با بیان اینکه وکیل کلمه مقدسی است، گفت: این کلمه در ادبیات فرانسه، انگلیس وآلمان به ترتیب با معانی کمک کننده، حقوقدان و نماینده حق به کار می رود.

وی به انتخاب وکیل توسط اصحاب دعوی اشاره کرد و افزود: وکیل در موضع دفاع، از احترام و تامین شغل قضا برخورد است و هم شان قاضی است.

وکیل و قاضی از این جهت دو بال یک فرشته عدالت محسوب می شوند.

معاون حقوقی قوه قضاییه ادامه داد: در نظام های قضایی دنیا در رابطه با وکالت دو رویکرد وجود دارد، یکی مدل کنترل جرم و دیگری تحت عنوان دادرسی عادلانه م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز جای مدعی و پاسخگو در کشور عوض شده است

امروز جای مدعی و پاسخگو در کشور عوض شده است